REGULAMIN WYNAJMU APARTAMENTÓW AQUAMARINA w Świnoujściu
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
- Marina Invest Sp. z o.o. – należy przez to rozumieć Marina Invest Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Gwiaździstej 5B/5, 01-651 Warszawa, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000240570, REGON: 320089191, NIP: 9552142375, będącą stroną umowy najmu apartamentu na pobyt wypoczynkowy lub turystyczny z Klientem.
- Klient – należy przez to rozumieć osobę fizyczną albo prawną, będącą stroną umowy najmu apartamentu na pobyt wypoczynkowy lub turystyczny, będącego w dyspozycji Marina Invest Sp. z o.o.
- Apartament – należy przez to rozumieć lokal, szczegółowo opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej www.aquamarina.pl, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.
§ 1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu umeblowanych i wyposażonych apartamentów. Regulamin stanowi integralną część umowy najmu apartamentu na pobyt wypoczynkowy lub turystyczny zawartej pomiędzy Marina Invest Sp. z o.o. a Klientem.
- Marina Invest Sp. z o.o. oświadcza, że na mocy umowy z właścicielem lokalu, zwanego dalej apartamentem, jest uprawniona do świadczenia usług najmu apartamentu Klientom na krótkotrwałe pobyty wypoczynkowe lub turystyczne.
- Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
- Przedmiotem najmu jest apartament. Maksymalna ilość osób zamieszkujących w apartamencie musi być zgodna z jego kategorią. Najem liczony jest w dobach.
- W ramach umowy najmu Marina Invest Sp. z o.o. zobowiązuje się przygotować oraz udostępnić apartament Klientowi, w zamian za ustalone wynagrodzenie.
§ 2. Rezerwacja
- Klient może dokonać rezerwacji apartamentu w następujący sposób:
- Rezerwacja e-mail
Ta forma rezerwacji jest możliwa poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: wypoczynek@aquamarina.pl. Po sprawdzeniu dostępności apartamentu Klient zostanie poinformowany za pomocą e-maila lub telefonicznie o możliwości rezerwacji. Odpowiedź na przesłaną wiadomość spowoduje, że rezerwacja zostanie wprowadzona do bazy danych.
- Rezerwacja telefoniczna
Rezerwacji można dokonać telefonicznie, dzwoniąc do biura Marina Invest Sp. z o.o. pod numer (91) 820 71 70 lub (91) 385 37 37. Po sprawdzeniu dostępności, Klientowi zostanie zaproponowany apartament. Potwierdzenie rezerwacji Klient otrzyma drogą elektroniczną w postaci e-maila. Przesłana wiadomość lub przekazana informacja spowoduje, że rezerwacja zostanie wprowadzona do bazy danych.
Klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji mailem, zawierające cenę, termin wynajmu i numer rachunku bankowego, na który zobowiązany jest dokonać wpłaty opłaty rezerwacyjnej w wysokości 30% ceny najmu lub wpłaty całości kwoty. Uiszczenie opłaty rezerwacyjnej stanowi potwierdzenie dokonania rezerwacji.
- Rezerwacja on-line
Aby dokonać rezerwacji on-line należy wypełnić formularz danych osobowych, zamieszczony na stronie internetowej www.aquamarina.pl. Zaakceptowanie warunków rezerwacji spowoduje, że na adres e-mailowy Klienta zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem dokonania rezerwacji. Przesłana wiadomość spowoduje, że rezerwacja zostanie wprowadzona do bazy danych.
- W przypadku nieuiszczenia opłaty rezerwacyjnej, o której mowa w ust. 2 w terminie 3 dni (kalendarzowych) od dnia potwierdzenia rezerwacji, rezerwacja zostanie anulowana. Liczy się data zaksięgowania środków na rachunku bankowym Marina Invest Sp. z o.o.
- Pozostałą część należności za najem apartamentu Klient wpłaca gotówką lub kartą płatniczą pracownikowi Marina Invest Sp. z o.o. w dniu przyjazdu lub przelewem na rachunek bankowy Marina Invest Sp. z o.o., przy czym środki muszą znaleźć się na rachunku bankowym najpóźniej w dniu rozpoczęcia najmu.
§ 3. Zmiany rezerwacji oraz jej anulowanie
- Klient ma prawo do zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana co najmniej na 14 dni przed terminem przyjazdu oraz gdy apartament jest dostępny w nowym zaproponowanym przez Klienta terminie. Dopuszczalna jest możliwość dokonania zmian w złożonej rezerwacji w zakresie: okresu pobytu lub liczby osób w apartamencie. Klient informuje o zmianach jakie chciałby wprowadzić drogą elektroniczną lub telefonicznie. W takim przypadku zmiana terminu rezerwacji nie podlega dodatkowej opłacie.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji, Klient powinien zgłosić najpóźniej na dzień przed końcem pobytu. Pracownicy Marina Invest Sp. z o.o. w przypadku braku dostępności apartamentu mogą odmówić przedłużenia pobytu.
- W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż był planowany, wniesione opłaty za niewykorzystany pobyt nie będą zwracane.
- Klient ma prawo do odwołania rezerwacji, o czym niezwłocznie powiadomi pracownika Marina Invest Sp. z o.o.
- W przypadku anulowania rezerwacji telefonicznej lub dokonanej za pomocą e -mail do 14 dni przed terminem przyjazdu Klient nie ponosi kosztów wpłaconej opłaty rezerwacyjnej lub całości kwoty za pobyt w zarezerwowanym terminie a Marina Invest Sp. z o.o. ma obowiązek zwrócić Klientowi wpłacone przez niego środki w terminie do 30 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji . W przypadku anulowania takiej rezerwacji po tym terminie lub niepojawienia się Klienta w obiekcie w dniu przyjazdu Klient ponosi koszty wpłaconej opłaty rezerwacyjnej lub pełnej wpłaconej kwoty za pobyt.
- W przypadku rezerwacji online obowiązują zasady anulowania rezerwacji w zależności od wybranej przez Klienta oferty przedstawionej na stronie www.aquamarina.pl.
- Zmiana rezerwacji przez Marina Invest Sp. z o.o. jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia ze strony Marina Invest Sp. z o.o. Przez siłę wyższą rozumie się w szczególności: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej, awarię w apartamencie, strajki, wojny oraz zamieszki. W takiej sytuacji Marina Invest Sp. z o.o. zobowiązana jest do zaoferowania Klientowi innego terminu najmu apartamentu lub odstąpienia od umowy. W wypadku braku zgody Klienta na najem apartamentu w innym terminie, umowa najmu ulega rozwiązaniu, a Marina Invest Sp. z o.o. ma obowiązek zwrócić Klientowi wpłaconą przez niego opłatę rezerwacyjną.
§ 4. Ceny i warunki płatności
- Ceny najmu apartamentów określa cennik wynajmu Marina Invest Sp. z o.o.
- Marina Invest Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany cen w wybranych okresach.
- Należności za świadczone usługi regulowane mogą być: gotówką, kartą płatniczą lub poprzez przelew na rachunek bankowy.
- Jednostką płatniczą jest złoty (PLN).
- Za usługi nie objęte zamówieniem (np. wykup dodatkowych noclegów) należność płatna jest na miejscu bezpośrednio u pracownika Marina Invest Sp. z o.o..
- Podane ceny są cenami brutto.
- Cena za najem apartamentu nie obejmuje opłaty uzdrowiskowej oraz miejsca postojowego. Wynajem miejsca postojowego w garażu podziemnym oraz parkingu zewnętrznym wymaga osobnej rezerwacji, liczba miejsc jest ograniczona. Miejsce postojowe w garażu podziemnym jest płatne 25 zł -50 zł w zależności od sezonu za dobę, natomiast na parkingu zewnętrznym 40 zł za dobę. Opłata uzdrowiskowa wynosi 4,80 zł od osoby za dobę.
- Na życzenie Klienta Marina Invest Sp. z o.o. dostarczy odpłatnie do apartamentu łóżeczko dla dziecka (koszt-10 zł za dobę).
- Do każdego pobytu doliczana jest kwota w wysokości 140 zł -240 zł w zależności od kategorii apartamentu, jako koszt sprzątania końcowego.
- Przy pobycie 14- dniowym Marina Invest Sp. z o.o. dokonuje odpłatnie na życzenie Klienta sprzątania oraz wymiany pościeli i ręczników. Dla pobytów dłuższych niż 14 dni Klientowi przysługuje jedno bezpłatne sprzątnie oraz wymiana pościeli i ręczników.
- Marina Invest Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do pobrania kaucji zwrotnej, stanowiącej zabezpieczenie na poczet pokrycia ewentualnych szkód powstałych z winy Klienta, bądź osób przebywających w apartamencie. Kaucja dotyczy tylko określonych terminów pobytu. Kaucja jest nieoprocentowana i podlega zwrotowi po zakończeniu pobytu Klienta, w momencie zdania kluczy do apartamentu. W przypadku, gdy sprawdzenie apartamentu w obecności Klienta okaże się niemożliwe, Marina Invest Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo sprawdzenia apartamentu w ciągu 3 dni roboczych od wyjazdu Klienta i zwrotu kaucji przelewem bankowym na rachunek bankowy Klienta w ciągu 3 dni roboczych od daty sprawdzenia apartamentu.
§ 5. Zakwaterowanie i wykwaterowanie
- Doba noclegowa trwa od godz.15:00 pierwszego dnia pobytu Klienta, do godz. 11:00 ostatniego dnia pobytu. Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania po uzgodnieniu terminu z pracownikiem Marina Invest Sp. z o.o.
- Klucze do apartamentu przekazywane są bezpośrednio w recepcji. Jeśli Klient nie może dotrzeć w godzinach otwarcia recepcji, powinien niezwłocznie poinformować o tym jej pracownika.
- Marina Invest Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość nie wydania kluczy osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających, zachowujących się agresywnie, przez co stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla innych osób oraz mienia.
- Zdanie klucza w dniu wyjazdu oraz odbiór apartamentu przez Marina Invest Sp. z o.o. odbywa się w sposób ustalony z pracownikiem recepcji.
- Niewymeldowanie się przez Klienta do godz. 11:00 ostatniego dnia pobytu, skutkuje naliczeniem przez Marina Invest Sp. z o.o. opłaty za kolejną rozpoczętą dobę, lecz nie stanowi gwarancji przedłużenia pobytu.
§ 6. Warunki korzystania z apartamentów
- W apartamencie nie może nocować większa ilość osób niż przewidziana dla danego typu apartamentu. W razie naruszenia tego zapisu Marina Invest Sp. z o.o. ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności z tytułu pozostałego okresu rezerwacji, bądź żądać od Klienta dodatkowego wynagrodzenia w wysokości 2 000 zł.
- W apartamencie może przebywać jedno dziecko do lat 7 ponad dozwoloną maksymalną ilość osób dla danego typu apartamentu, pod warunkiem, że pracownik firmy Marina Invest Sp. z.o.o. wyrazi zgodę a dziecko będzie spało na łóżkach dostępnych w apartamencie.
- Klient zobowiązuje się do korzystania z apartamentu oraz z przekazanego wraz z nim wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem, jak również nieusuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu. W godzinach od 22:00 do 06:00 zabronione są wszelkie zachowania zakłócające wypoczynek mieszkańców.
- Marina Invest Sp. z o.o. przysługuje prawo do pobrania dodatkowej opłaty za nieprzestrzeganie przez Klienta i innych osób przebywających w apartamencie ciszy nocnej, czego skutkiem była:
- interwencja pracownika po godzinie 22:00, w wysokości 500 PLN (słownie: pięćset złotych) za każdą interwencję,
- interwencja policji, w wysokości 2000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) za każdy przypadek naruszenia. - W apartamencie obowiązuje zakaz palenia tytoniu oraz rozpalania grilli na balkonach lub tarasach. W przypadku naruszenia zakazu Klient zostanie obciążony karą umowną w wysokości 2 000 zł.
- Apartament nie może być wykorzystywany w inny sposób niż w celach noclegowych, a zwłaszcza w celu prowadzenia w nim jakiejkolwiek działalności. Nie dopuszcza się rejestracji w apartamencie działalności gospodarczej lub innej działalności.
- Apartament nie może być podnajmowany osobom trzecim ani w żadnej formie tym osobom udostępniany. Powyższe postanowienia nie są naruszane, jeżeli Klient wynajął apartament w celu udostępnienia go swoim pracownikom, współpracownikom czy też kontrahentom, co musi być uprzednio zgłoszone.
- Klient nie może wymieniać zamków, ani samodzielnie dorabiać kluczy do apartamentu. Klient może otrzymać drugi komplet kluczy, po zwróceniu się do pracownika Marina Invest Sp. z o.o.
- Klient nie może wprowadzać przeróbek ani innych zmian w apartamencie.
- O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu, Klient powinien niezwłocznie poinformować pracownika recepcji obiektu. Za usterki powstałe z winy Klienta lub jego Gości będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
- Na terenie ośrodka mogą przebywać zwierzęta za dodatkową opłatą 30 zł/doba/ jedno zwierzę.
- Klient zobowiązany jest udostępnić apartament przedstawicielom Marina Invest Sp. z o.o. w celu umożliwienia przeprowadzenia akcji usunięcia awarii oraz w innych uzasadnionych przypadkach, w szczególności w celu zapobieżenia uszkodzeniu lub zniszczeniu apartamentu bądź jego wyposażenia oraz w celu umożliwienia pracownikom Marina Invest Sp. z o.o. lub osobom przez Spółkę Marina Invest wskazanym wykonania usług sprzątania i konserwacji apartamentu w ustalonych dla danego lokalu godzinach i dniach tygodnia.
§ 7. Odpowiedzialność za szkody
- Klient pozostawia apartament w stanie niepogorszonym w stosunku do stanu, w którym go otrzymał.
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody, jakie wyrządzi on, bądź jego Goście w budynku, w apartamencie oraz w jego wyposażeniu.
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania pracownika Marina Invest Sp. z o.o. o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić go lub jakąkolwiek inną osobę na szkodę oraz o jakichkolwiek szkodach wyrządzonych w budynku, w którym znajduje się apartament, w apartamencie oraz w jego wyposażeniu, a także o wszelkich roszczeniach osób trzecich w związku z takimi szkodami.
- W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 400 zł brutto.
- W przypadku zgubienia pilota do bramy garażowej Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 300 zł brutto.
- Marina Invest Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione przez Klienta w apartamencie i garażu podziemnym.
- Marina Invest Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne niedogodności powstałe podczas pobytu Klienta takimi jak: prace budowlane lub wykończeniowe, jakie mogą być prowadzone na terenie budynku lub w innych sąsiednich lokalach, przerwaniem z przyczyn niezależnych od Marina Invest Sp. z o.o. dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o., internet), emisje hałasu z nieruchomości sąsiednich.
§ 8. Dane osobowe
- Dane osobowe Klienta ujawnione w formularzu rezerwacyjnym są przetwarzane przez Marina Invest Sp. z o.o. zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
- Administratorem danych osobowych jest Marina Invest Sp. z o.o.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@marinainvest.com.pl
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji Pani/Pana pobytu w apartamentach Aquamarina - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat.
- Dane osobowe pozostaną poufne i nie będą przekazywane osobom trzecim.
- Każdy Klient, którego dane osobowe są przetwarzane ma prawo wglądu do swoich danych, ich uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub żądania ich usunięcia.
§ 9. Postanowienia końcowe
- Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Marina Invest Sp. z o.o. a Klientem jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, w innym przypadku przed sądem właściwym dla siedziby Marina Invest Sp. z o.o.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw.